2012-06-01 ? 20:15:30

"Kan du leva vid en brant med ena foten över kanten?"

Jag visste inte längre om det var regnet eller tårarna,
 som hindrade mig från att se vägen
Och det var inte främst bristen på energi,
som gjorde att jag höll på att inte ta mig hem
Det var bara det att jag nästan föll isär


Det sög i magen,
sög i kinderna
Sådär ofrånkomligt smärtsamt


JÄVLA ÄCKLIGA SKIT ÄTSTÖRNING & DEPRISSION!!!
Du rycker mitt liv ifrån mig!


Du stjäl Pengar, Tid och Energi från mig
Du stjäl Pengar och Tid från min familj
Du stjäl Energi från mina vänner
Du tar så mycket, Du tar fan Allt!
Jävla Bulimi, jag hatar Dig!
Du får mig att Hata Mig
Du får mig att Hata De omkring mig

Du förstör mig
Du förstör min omgivning
Du har klistrat oss samman,
du och jag är som en tvåäggstvilling instängd i en moderkaka,
Men nu är det på övertid, och jag HATAR DIG VERKLIGEN!

Jag skulle ju inte använda upp alla pengar..
Jag skulle ju inte ljuga mer..
Jag hade ju lovat att bli bättre, för mina Vänners skull,
för Mormors skull,
för Mammas skull..

Och nu är Mormor så dålig
Och jag är så dålig
Och jag går inte dit för att träffa henne
För jag orkar inte med allt som är så dåligt

Tänk om hon dör,
Tänk om jag dör före henne
Tänk om jag bara kunde göra allt bra..

Jag önskar. Jag ber
Varje Dag.
Men ingenting händer.
Ingenting händer någonsin...

Och jag borde sluta vara såhär ocensuerad,
Borde gå och gömma mig någonstans, ännu mer
För de blir så oroliga
Och jag orkar inte se det mer, orkar inte ha såhär ont jämt!

Hjälp? Snälla, någon?

Kommentarer
Anonym

Önskar jag kunde göra något för dig.. ta hand om dig.

2012-06-02 @ 09:08:36
URL: http://brunnbergjohanna.spotlife.se
aww

och jag är innerligt tacksam för att du finns mitt hjärta. jag älskar dig vännen!

2012-06-03 @ 00:24:18
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

A


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!