2012-05-31 ? 14:16:07

Nu tror dem säkert att jag nonchalant skiter i allt.. bara för att jag alltid lyckas ställa till det

Trött på dessa flottiga spyor
Finns inga konturer på mig längre, allt är uppsvällt
Jag hade missat knappen, så klockan ringde inte i morse.
Jag blev misstänksam och tittade tillslut på den.
För sent. 20 minuter över tiden jag skulle varit där.
Blir inge BUP idag, inga prover tagna heller
Jag orkade inte ens ta tag i det och ringa.
Kröp bara runt i huset och kved och ylade.
För jag hatar mig så mycket
för att jag är så oansvarig,
för att jag misslyckas med allt
.
Inte ens en klocka lyckades jag ställa rätt..
Världelös, så smärtsamt världelös...
Fast kräkas, det kan jag visst fortfarande,
min enda begåvning..
vidrigt.
Förlåt, jag ska försöka inte smutsa ner den här platsen mer.
Återkommer med mer optimistiska ord nästa gång..
Annars får det vara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

A


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!