2012-06-04 ? 23:41:49

FEL

Klockan 19.00 föll jag. Jag kände det på mig.
Kliade och stack i armar och benn. Jag kände mig så ledsen.

Ser hemsk ut, och har ont, i hela ansiktet, Ända ut i fingertopparna. Rund som en badboll är jag.

Förut brukade jag hetsäta ofantliga mängder, och framförallt Mat.
Men då hände de också bara et par gånger i veckan. 
Nu hetsäter jag "mindre och inte så mäktiga" mängder, men gör det varje dag.
 För jag har egentligen ingen aptit längre. Nu är det mer ett tvång, en strategi. 
  Förut mådde jag väldigt dåligt av näringsbristen, men nu har jag däremot mer ångest än då

Åh andra sidan, om jag inte varit så upptagen med att kräkas hela tiden hemma,
 så hade jag kanske gjort något annat otrevligt.

Té, är jag långt ifrån värd numer. Får bli ramösa och laxmedel. Klassiker nu. Kul..
Kommentarer
Anonym

Sv: okej.. Det lät hopplöst, hoppas verkligen ni kan ta tag i dina problem på riktigt för såhär ska det inte behöva vara! Livet är mer än det här <3

2012-06-05 @ 10:40:05
URL: http://brunnbergjohanna.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

A


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!