2012-05-31 ? 00:51:23

Mitt sätt att gråta ut

 Det blir om otur flera gånger om dagen numer.
För någon månad sedan var jag ändå lite bättre än såhär, hur kunde det gå så snabbt?
Jag var ju verkligen på väg åt rätt håll, om ens med små gulliga ministeg..

vad hände? Min livsgnista kunde inte andas. Nu stänger jag av.
Att kräkas är mitt sätt att gråta, har blivit min kanal ut.



Har hittat den här på coop i stan,  har liksom inte den där "typiska bittra lightsmaken" som ofta finns i lightläsk.
De enda jag tycker om annars är pepsi max och cola zero, men den här Lemon är faktiskt god :)

Kommentarer
Myza

Hej! Du undrade hur länge jag varit inne i en hetsäta-och-spy-varje-dag-period... Jag har väl hållit på så i tre år ungefär :P

2012-05-31 @ 17:31:57
URL: http://bulimianervosan.blogg.se/index.html
Myza

Ja, den är god; Coops Lightdryck. Finns dock inte i alla butiker tyvärr...

2012-05-31 @ 17:44:13
URL: http://bulimianervosan.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

A


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!