2011-11-04 ? 02:25:00

avdomnde, ryckande, kroppsdelar...

Hej! Jag vet inte om det kan bli vettiga rader nu, men jag skriver ändå.

Det var tre - fyra dagar sedan jag hetsåt (åt ö.h.t.) sist. Jag är inte hungrig, inte ens sugen. Just därför tänkte jag idag (ska få besök av kompis i helgen) att "Ja, men, jag måste ju göra det en sista gång, som ett avslut liksom... bara för att bli säker å att det är sista gången liksom. Sen är det ju kört, som tur är."

Så: trots att jag var för trött för att egentligen orka bry mig, och att jag var lätt illamående från början och inte hungrig eller sugen alls, så kände jag behovet av att distrahera mig.

NU känner jag att det börjar bli sjukt på riktigt. Att äta blir so en tvångstanke för mig...

Jag mådde illa innan, under och efter akten. Och kräkas gick inte bra. Jag får perioder då jag är "immun" och kräkreflexen svarar inte bra alls. PANIK. MEN: jag orkar inte bry mig.

Jag är så fruktansvärt trött, sover ingenting. Jo, jag sover ibland på eftermiddagen, om jag absolut inte kan hålla mig vaken. Annars försöker jag hålla mig vaken för att kunna somna på kvällen - men det går givetvis inte!

Jag orkar inte tvätta, inte diska, inte städa, inte gå längre än till skolan (och knappt det)

Imorgon ska jag sjukanmäla mig från skolan för att kunna "ta igen" sömnbristen inför helgen då min energikrävande vän kommer på besök - jag orkar inte! Och så var det ju det där med att orka städa... jag vill/borde/måste göra det, det är smulor överallt från mina hetsätningar... hemskt.

Och så försöker jag inbilla mig att det kanske är bra, bra att inte kräkas, att det kanske skulle hindra mig från att återuppta mitt snurrande hjul... men hur naiv får man vara? Det är förresten lite ironiskt. Jag har proppat i mig ett kaloriintag, som en normal människa förmodligen skulle ha fått i sig under en vecka, på två timmar! Alltså, jag har lyckats koncumera samma energi under två fjuttiga timmar, som en vettig människa samlar ihop på knappt en vecka - det är sjukt!

Klockan är mycket, jag är DÖDSTRÖTT och yr, mår FÖRJÄVLIGT när jag inte får spy och är uppsvullen som en valross! - jag menar det verkligen, VERKLIGEN, ni skulle dö om ni såg mig nu... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

A


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!