2011-11-01 ? 02:23:00

Första dagen i skolan efter lovet...

Inatt var jag så trött, men hade sån sjuk ångest. Alternativen var få.
- Sitta fast i skiten, eller fly ut genom dörren?
Jag flydde.

Klockan halv två gick jag ut och tog en timmas promenad.

Mörkret kändes så hotfull. Jag hade kunnat gå hur långt som helst, om jag bara inte vore så rädd för allt. Skuggorna hotar och skrämmer. Och jag bara irrar runt och ser mig ängsligt åt alla håll och hörn i världen.

Jag lyckades sova ett par timmar i allafall, ändå är jag så trött.

Idag skulle jag simma. Jag skulle städa och jag hade planerat tvättid. Jag missade allt. För jag mådde så jääkla illa i skolan och kunde inget annat än lägga mig på soffan när jag kom hem. Jag har sovit tills nu... och jag är fortfarande trött.

Nu blir det väl en period av kompenserande för sömnen, blir så efter ett tag av sömnlöshet. Jag är så trött på allt...

Jag orkar iaf inte hetsa, och det är ju skönt... eller nåt..?

Men jag har ändå hunnit äta två glas yoghurt idag... de gjorde mig än mer illamående... Mår fortfarande grymt illa...

Nu ska jag SOVA, igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

A


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!