2011-11-20 ? 02:38:00

himmelskt

En banan tiill frukost, och en kopp kaffe m. mjölk.

Te i mängder, varierad smak, färsk ingefära och honung i. Rykande het, värmande.

Världen snurrar, som mest när jag reser mig upp och ska stå stadigt.

Idag har jag unnat mig något. Något jag egentligen inte är värdig, något jag inte direkt gjort mig förtjänt av.

kall risgrynsgröt med saffran. 150g. Till den en skvätt mjölk och en tesked sylt.

Himmelskt gott enligt min smak. Triggande? javisst, mättande, vet inte.. min hunger och määttnadskänslor är avstängda sedan länge.

Nu har jag sååå ont i magen. Den är la helt paff nu... fast egentligen så borde den inte vara det, för magen brukar få besök av mängder med näring, det är tarmarna som inte fått ta del av den på länge..?

Jag planerar bara att äta frukt resten av dagen, gröt och banan tycks verka lättsmällt, men för mig smärtar det i buken. Frukt och möjligtvis lite näringsdryck när de andra äter middag. Om jag vågar... men som sagt, hellre dricka än äta. Det är just processen i att äta, som gör mig så illa just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

A


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!