2011-11-13 ? 02:31:00

Om

Min dröm är att kunna leva normalt. Få äta som andra, med andra. Kunna njuta av en bit. Känna mig förtjänt av det jag tar åt mig, blir erbjuden. Men det går inte som det är nu, jag vill iinte ens försöka. Då skulle jag bara "smutsa" ned det fina och förknippa det med ångest hädanefter, det är inte något jag vill riskera..

 

Om jag fick äta, utan att försöka bli av med det genom att t.ex. kräkas, så skulle jag just nu föredra:

 

Pepparkakor - älskar pepparkakor!
Svartvinbärssaft - himelskt gott!
Risgrynsgröt, med kanel - ja, jag tycker faktiskt väldigt mycket om det..
Alt. med saffran (älskar saffran!)
Glögg - finns det något godare såhär års?
Mörk choklad - choklad ska smaka choklad, vara riktigt rik på kakao, fyllig och ren!

 

Istället knör jag i mig det jag inte tycker om (det känns helt okej att straffas med det jag inte äter i vanliga fall) Men så blir det även sånt jag annargärna hade ätit också..

som tex: (ja, jag är besatt av choklad...)

* Yohurt och musli, massa bröd, pasta med currysås och ketschup, kex, kladdkaka, glass, choklad med krossade nötter, rismjölk med chokladsmak...

* och så givetvis en massa vatten och cola zero...

Alltihop på sammanlagt ca 4,5 timmar (fördelat på flera omgångar under två dagar) spymomentet har gått på någon timme (inte för att det gått trögt, men för att det varit mycket att hämta upp)

 

Nu har jag sår i munnen, sura uppstötningar och en osmaklig tunga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

A


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!