2011-11-24 ? 02:15:07

panik p.g.a. siffror

Jag vaknade och kände mig något friskare från halsinflamationen. Inte riktigt lika svullen.

Ställde mig på vågen, som varje morgon.
Paniken blev överväldigande. Upp ett kg. Jag har gått upp ett helt kg, TIO GRAM på ETT DYGN. Ajajaj, lika illa varje gång. Jag faller lika illa varje gång numren inte ser bra ut i mina ögon. 66.4 kg. Inte bra. Igår var det 65.4. Hur gick det till?

Aldrig mer LCHF försök, aldrig! Det hjälpte inte alls mot hetssuget...
Vad gör jag nu? Vad fasen gör jag nu då?

Jo, jag trycker i mig glass. Det är precis vad jag gör. Som om jag tror att det skule hjälpa mig. Men det är min lösning. Tröstäta är alltid min lösning. Jag vill inte. Men jag måste. Att äta blir en tvångstanke. Orkar inte med abstinensen. Orkar inte kämpa emot, inte nu, såhär på morgonen. Och nu är dagen "förstörd" så nu kan den få fortsättta som värst, det är ju ändå lönlöst att ens försöka ändra på vanan.

 Äckliga, äckliga jag! Varför?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

A


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!