2011-10-31 ? 02:21:00

En trevlig dag? - shit, måste hetsäta!

HAHA skrattretande, ironiskt!

Vaknar och känner: "Ah, vilken trevlig förmiddag. Det känns ju faktiskt rätt okej att leva just nu... shit, det blir nog hets ikväll..."

Jag blir rädd för ovanligheter, även om de är väldigt trevliga. Men jag ska försöka stå emot ändå. Jag är stark! (jag vet att jag är sämst, men måste ju försöka peppa på nåt sätt, så drar till med lite lögner då)

 

Hittils idag har jag faktiskt fått i mig:

En kopp kaffe, m. mellanmjölk (för att blanda laxmedel i)
Ett glas mellanmjölk med lite kakao i (min version av chokladmjölksdryck, skitgott!) - 100kcal
Ett glas laktosfri vaniljyoghurt (ca 2dl) m. kanel (såå gott, och kanel ökar förbränningen ;) - 160kcal

totalt än så länge ca 280kcal, kanske?

Resten av dagen ska jag dricka te, (téälskare) med färsk ingefära i (åh, så gott, och läkande, och förbrännande!) med honung... och massa cola zero. Och så måste jag försöka ta mig till gymmet idag, önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

A


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!