2012-04-27 ? 11:40:19

FAN

Jag orkar inte! Jag står verkligen inte ut! Jag skiter i om det är fel, om det blir dumt.. jag orkar bara inte. Klarar inte dethär längre. Jag vill åka hem, nU!

Känns som att ingen orkar lyssna, ingen förstår riktigt. Åh, varför ska det vara så jävla svårt?



AAH, jag vill bara hem och hetsätaa! Lösa det på mitt sätt. SKit vad dåligt jag skulle må efteråt. Men jisses vilken lust jag har att bara trycka i mig MASSOR och sedan kasta, kasta och kasta upp allt! Åh, maaaaat... allt jag kan tänka på.
Ändå orkar jag ingenting. Så jag bara "sover"...
Jag har fan inget o leva för längre, ingenting..

Kommentarer
bortavidmolnen

du med vännen! du med<3

2012-04-28 @ 11:00:00
URL: http://bortavidmolnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

A


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!