2012-04-22 ? 01:27:20

Klok tanke och en banan blir till kräkfiasko

Rastlös, trött, skakig, yr, och bara väldigt konstig i kroppen. Behövde nog äta nåt, tänkte jag klyftigt.
Så det blev fucking hets av alltihop. "liten" för o vara mig, dock.
Efteråt fick jag kämpa som ett djur för att över huvudtaget få upp något ens. Slem var som ett enda lock, och fanns hur mycket som helst av. Vart kom allt detta sega slem ifrån? Bara hänt enstaka gånger förut, hittar inget samband...
Nu: ont i magen. Och ångesttermostaten spricker snart till maxgrad.
Jävla skitliv. Varför, åh varför?!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

A


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!