2012-04-29 ? 22:12:24

komma ihåg vad jag gör

Är det inte märkligt, att nu när jag börjat äta, så är jag extremt trött hela tiden! Herregud, jag sover ju typ middag i timmar, och har nästan mjölksyra i benen. Jag som trodde näring gav energi...?

Till middag blev det potatisgratäng, åter igen på avd. Jag äter en fjärdedelsportioner till att börja med. Kändes inget vidare, men jag skyfflade in i alla fall. Och till kvällsmål fick jag ett glas juice och två små bitar bröd med skinka och ost på vardera. Det åt jag också. För jag måste påminna mig själv om varför jag gör dethär. Och jag är ju här för att ge mig själv en chans, en chans att bli frisk.

Så nu sitter jag här och väntar på nattmedicinen. Ska borsta tänderna snart, käkar nämligen läkerol nu. Imorgon får vi se vad läkaren säger, då är det rond.

Godnatt alla fina, därute i kriget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

A


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!