2012-04-29 ? 10:56:03

Mat för En Dag


Frukost: En skål naturell lättyoghurt med ½banan och varma hallon&blåbär, + Ett glas proviva nyponsoppa, + En kopp kaffe med mjölk och kakao. + 75mg effexor och en omeprazol kapsel. - ca 250kcal

Mellis: 1 glas juice + en kiwi - ca 150kcal

Lunch: Två smörgåsrån med ett kokt ägg och grillkrydda på, + ett glas proviva jordgubb. - ca 160kcal



Vet inte om det direkt är mättnad, men att magen är full, gud ja, det känner jag!

Har fått en matlista nu, men hemma går den väl sådär att följa. Skippar helst varm mat, huvudsaken är ju ändå attjag får i mig energi. Energi som enegi liksom. Och alla de där smörgåsarna... det har jag svårt för.
Bulimiker+ bröd= inte bästa kompon.

Ska tillbaka till avd i eftermiddag. Har hållit mig i skinnet ännu. Så det har gått väldigt bra, alltså får jag nog komma hem imorgon.
 Varför jag vill hem? Jag vet inte.
Om det kommer att funka hemma? Jag vet inte.
Jag är väl bara så trött på sjukhus.. Men jag är inte lika förtvivlad längre, man anpassar sig liksom.. Ganska tryggt ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

A


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!