2012-04-30 ? 12:53:23

Spelar fia med knuff :)

Imorse vaknade jag tidigt, så jag tog morgonkaffe ute i soffan, med dagens tidning, klockan 06.30.
 Men sedan var det ingen som hjälpte mig med frukosten, och jag vet inte vad/om jag ska ha något, så jag satt och väntade, alltså fick jag ingen frukost. Gjorde ju inte mig så mycket. Blev en kopp kaffe till.

Mellanmål fick jag inget heller. Men när det väl blev lunch blev det för tufft. Att börja dagens första mål med köttbullar, potatis och brunsås med varma grönsaker, är ingen lätt utmaning för mig. Så efter en köttbulle och 3/4 potatis hamnade jag på mitt rum, av och an vankandes i frustration och tårar..

Har illafall fått prata med läkaren, och jag har permission till torsdag. Är allt okej då, så blir jag utskriven. Så nu väntar jag på att få gå tll min psykolog, sedan åker jag hem. Jäkla dag. Kanske känns det bättre om jag får träffa en vän och snacka lite. Eller bara vara.

Återkommer. Ha en fin eftermiddag i det äntligen så trevliga vädret!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

A


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!