2012-01-22 ? 13:26:10

Drog - bara ett litet utdrag av vad som händer i mitt huvud just nu

Herregud... matmatmatmatmat...
Det blir värre nu.. när jag preeecis klarat mig ur ett fruktansvärd panikångestdygn, sedan senaste hetsätningen, och gjort allt för att förebygga kommande impulser (skada hand t.ex. för att inte kunna kräkas -> alltså inte våga hetsäta, eller slänga överblivet så att inget finns att tillgå hemma)

Men nu, när jag för första gången  sedan igår morse, kan andas någorlunda regelbundet igen, DÅ är impulsen/tvånget på mig igen!

Begäret kan få mig till vad som helst, känns det som.
Det lilla jag har kvar sedan igår, att äta, ropar på mig: "Kom och ta mig, så är huset rent sen!" Samtidigt känner jag att det inte blir en "fullbordad" hets, och alltså kommer inte tillfredställelsen att infinna sig på samma sätt, och då är det liksom ändå rätt meningslöst..

Och jag är sjukt jävla arg, för att jag slängde resterna igår. Jag brukar vara lättad. Idag är jag ARG! VARFÖR? Jag är så jävla värdelös i alla fall!!! Så varför inte plåga mig själv med ännu mer förnedran och självförakt genom att fortsätta som jag gjort de senaste dagarna?

NEJ! Men kom igen, A, det är bara tankar, begär, (jäääkligt starka dock) som går att övervinna... någon gång...

Fast om jag skulle.. (?) det spelar liksom ingen roll..
JO, det gör det. Jag kommer att må ÄNNU sämre, och det orkar jag verkligen inte med nu, jag står inte ut med mer skit nu. Nu får det vara bra för en stund, va... bara lägg ner.. sluta, det blir inget av det, det blir inget av dig, Du behöver inte vara stark just nu, men du behöver ju för guds skull inte vara onödigt dum och skamlig, skulden kommer att skada dig värre än om du låter bli

Fast, egentligen så spelar det inte så stor roll vad som händer (jo, det gör det, det kommer göra väääldigt ont om jag inte klarar kvällen från att äta) för allt känns så mningslöst ändå. Jag är värdelös. Så vad tjänar det till, att kämpa emot?

Nejnejnej, matmatmatmat, mina tankar överbelastar hela systemet, jag slutar här... förlåt, men jag är i kris just nu.. mitt vägsjäl öppnar upp sig för mig, och det sliter något outhärdligt i mig då...

Gör mig hel igen, återställ alla standardinställningar, omformatera mig, omprogrammera, ominstallera... bara gör mig till en av de andra!!!

Alla vill vara ovanliga och utstickande, medan jag försöker göra allt för att få bli precis som dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

A


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!