2012-05-06 ? 00:55:02

Att kräkas är min drog

JAG MÅR SÅ DÅLIGT! Jag vill hetsäta och krääkaas!

Första spyfria dagen, på en vecka, idag. Jag skakar som ett asplöv. Kan inte andas. Ryckningar i ben. Det är läskigt hur abstinens kan te sig kroppsligt...

Hela kroppen är svullen. Jag har gått upp i vikt. Munnen är full av sår, både invändigt och utvändigt. Tänderna gör ont, ilar och är gula. Jag är fulare än någonsin.

Jag vill inte leva, jag vill dö. Jag förtjänar inget annat än att ta livet av mig. Förstår någon min ångest? Jag kläms mellan två järnplattor. Det gör så jävla ont, så jääävla fucking helvetes ONT! HÖR NI???

Kommentarer
Awayfromthis

Samma här vill också hetsa och kräkas men ja blir tvingad till att försöka sluta, har läst din blogg nu ett tag du kämpar på bra tycker ja fortsätt så så blir de bättre med tiden får man hoppas :)

2012-05-06 @ 21:37:01
URL: http://awayfromthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

A


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!