2012-05-23 ? 13:54:44

"Det har sagts att jag förtjänar nånting mer, Men jag undrar vilken del av mig de ser"

Ingenting fungerar.
Och jag går runt och är äckligt obekväm i mig själv.
Blir ledsen, arg och frustrerad.
Hat, hat, hat.

Och så ljuger jag, för andra.
Och kanske lite för mig själv.
Jag gör det för att jag skäms så.
Gud vad jag skäms.
Hat, hat, hat.

Men folk ljuger och folk skäms.
Det är inte bara jag.
Aceptera, acceptera.

Blir äntligen ensam hemma.
Slipper höra om mig, bakom min rygg.
Spelar på pianot för första gången på länge.
Och delar ett glas mjölk med katten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

A


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!